Literatura kluczem do wrót wyobraźni

Inne wydarzenia literackie

Moje wydarzenia

Dodaj ulubione wydarzenia do sekcji moje wydarzenia, aby zawsze mieć je pod ręką.

  • sobota, 30 września 2017 - piątek, 17 listopada 2017

 „Literatura kluczem do wrót wyobraźni. Jak dobrą historię zmienić w ciekawą grę komputerową”

Projekt przeznaczony jest dla osób w wieku 13-18 lat, które:

  • lubią gry komputerowe,
  • mają bujną wyobraźnię,
  • są kreatywne i ciekawe świata,
  • chciałyby spróbować swoich sił w tworzeniu scenariuszy gier.

Projekt podzielony będzie na dwa etapy:

Etap I. Warsztaty

Ich celem będzie zaznajomienie młodzieży z technikami tworzenia scenariuszy gier komputerowych. Warsztaty poprowadzą osoby, których nazwiska z pewnością są znane wielu pasjonatom tematu:

30 września 2017
Łukasz Malik. Łukasz Malik. Zawodowo z branżą gier wideo związany od 2004 roku, w latach 2008-2016 redaktor naczelny serwisu GRYOnLine. Członek rady programowej festiwalu Digital Dragons. Od początku 2017 roku jest producentem w niezależnym studiu Home Net Games założonym przez Mirosława Dymka. Prywatnie miłośnik kina i szeroko rozumianej popkultury.

14 października 2017
Kamil Krupiński. Narrative Designer w firmie Techland.  Wcześniej: redaktor prowadzący w cdaction.pl i szef działu zapowiedzi w CD-Action.

21 października 2017
Maria Piątkowska. Z wykształcenia filolog, z zawodu twórca i pasjonat gier – w tym także RPG, planszowych, karcianych i larpów. Od dwóch lat na stanowisku Narrative Designera w studiu CI Games. Jest także prezesem stowarzyszenia Graj! Kolektyw promującego gry RPG w Polsce.

21 października 2017
Mateusz Witkowski. Absolwent Kulturoznawstwa Międzynarodowego na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz podyplomowych studiów Scenariopisarstwa w Warszawskiej Szkole Filmowej. Od 2013 związany z gamedevem, obecnie jako Narrative Designer w CI Games. Pasjonat nowych form interaktywnego storytellingu.

4 listopada 2017
Artur Ganszyniec. Projektant gier obecnie pracujący w 11 bit Studios, specjalizujący się w nieliniowej narracji i opowiadaniu historii za pomocą gry. Współtworzył pierwszą i drugą część Wiedźmina.

Uczestnicy zostaną podzieli na dwie grupy wiekowe. Zajęcia dla młodszych (13-15 lat) będą rozpoczynać się o godzinie 10.00-13.00, starsza grupa (16-18 lat) będzie rozpoczynała zajęcia o godzinie 13.30-16.30.

Etap II.  Konkurs: „I Ty możesz zostać autorem scenariusza gry komputerowej”

Konkurs będzie możliwością wykorzystania w praktyce wiedzy, zdobytej w czasie zajęć. Zadaniem uczestników Konkursu jest przygotowanie autorskiego scenariusza gry komputerowej. Konkurs trwa od 18 września do 17 listopada 2017 r.

Udostępnij

Więcej

Kraków Travel
Kids in Kraków
Zamknij Nasz strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych, marketingowych i promocyjnych. Możesz wyłączyć tą opcję w ustawieniach prywatności swojej przeglądarki.
<