Jak sprzedawcy i przedsiębiorcy reklamowali swoje produkty w drugiej połowie XIX stulecia i pierwszych dekadach XX wieku?
Na wystawie Muzeum Historycznego Miasta Krakowa w Kamienicy Hipolitów obejrzymy ogłoszenia, afisze, plakaty, wywieszki, ulotki, firmowe druki i papiery pakunkowe, opakowania – w tym piękne bombonierki czy puszki po herbacie i kawie – a także opatrzone znakami firmowymi upominki reklamowe. Nie ma udanego handlu bez atrakcyjnej witryny – o tej zasadzie przypomną tradycyjne szyldy, a także pierwsze, zapowiadające nowoczesność neony. Przejaw nowych trendów to również reklamujące produkty filmy i nagrania muzyczne. Formy i środki reklamy ewoluowały wraz ze zmianą stylów w sztuce i modzie, a dzięki współpracy przedsiębiorców z artystami reklamowe projekty często odznaczały się wysokim poziomem estetycznym. Tak jak realizacje z lat 30. XX wieku opracowane przez Annę i Franciszka Seifertów dla słynnego składu win i herbaty Juliusza Grosse.