Wspieramy kulturę

29 października 2018

Rola sponsora jako mecenasa kultury

Kultura i biznes to dwa światy, które siebie wzajemnie potrzebują. Bank Millennium wierzy w dialog i właściwe zrozumienie potrzeb obu stron jako podstawę owocnej współpracy. Rola mecenasa powinna być wspierająca. Dobry sponsor nie przeszkadza i nie ingeruje w koncept artystyczny, czy program wydarzenia, ale raczej mądrze wspiera, czerpiąc z tej współpracy satysfakcję i profity niematerialne, bo głównie wizerunkowe. Obecnie mecenas to także edukator i propagator kultury, szczególnie jeśli jego nazwa i logo pojawiają się w roli tytularnej wydarzenia. W Banku Millennium kierujemy się mottem „Tradycyjna bankowość w nowoczesnym wydaniu”. W kulturze, podobnie jak w biznesie, Bank poszukuje projektów innowacyjnych, nieszablonowych, wybitnych, o których będziemy mogli z chęcią i głośno mówić, nie tylko w naszej komunikacji wewnętrznej, ale także w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Logo na plakacie czy roll-upie to już przeszłość. Teraz ważne jest identyfikowanie marki z konkretnym wydarzeniem. Bank Millennium przez już blisko 30 lat konsekwentnie realizuje działania sponsoringowe, które budują jego markę. To równie ważne jak inwestowanie w reklamę i marketing. Odbiorcami wspieranych wydarzeń są tysiące miłośników kultury i sztuki. To jest nasz konsekwentny proces budowania marki poprzez sponsoring. Jesteśmy mecenasem kultury 360°, ponieważ promujemy sztukę w niemal wszystkich jej formach: film, muzykę, malarstwo, rzeźbę, teatr, fotografię, literaturę i performance. Bank Millennium sięga po kulturę niszową i popularną. Stawia na długofalową współpracę opartą na partnerskich zasadach. Od 13 lat Bank jest partnerem, a od 3 lat sponsorem tytularnym największego w Europie festiwalu filmów dokumentalnych Millennium Docs Against Gravity. Festiwal odbywa się równolegle w pięciu dużych miastach w Polsce oraz dociera do ponad 20 mniejszych miejscowości w ramach Weekendu z Millennium Docs Against Gravity. W ten sposób, tylko poprzez ten festiwal, rokrocznie trafiamy z kulturą do ponad 40 tys. Polaków. Wiernie wspieramy także festiwal Sacrum Profanum – już od 7 lat.

Iwona Jarzębska
Dyrektor Departamentu Public Relations Banku Millennium

Iwona Jarzębska Bank Millennium

Udostępnij

Kraków Travel
Kids in Kraków
Zamknij Nasz strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych, marketingowych i promocyjnych. Możesz wyłączyć tą opcję w ustawieniach prywatności swojej przeglądarki.
<