Dźwigacze Kultury 2019

Spotkania i slajdowiska

Moje wydarzenia

Dodaj ulubione wydarzenia do sekcji moje wydarzenia, aby zawsze mieć je pod ręką.

  • środa, 13 listopada 2019, 14:00

Czy CSR się opłaca?

W tym roku Dźwigacze Kultury stawiają takie pytanie i zmieniają swoją. Spotkanie tym razem będzie miało charakter dynamicznej dyskusji z udziałem grona ekspertów, widzów oraz internautów. Każdy z Was będzie miał możliwość zabrania głosu w dyskusji i zadania pytania uczestnikom Dźwigaczy Kultury. Wydarzenie będzie transmitowane na żywo na Facebooku oraz YouTubie i da Wam możliwość aktywnego udziału w Dźwigaczach Kultury. Już dziś zapiszcie sobie tę datę – 13 listopada, godzina 14:00.

Dlaczego to robią?

Dźwigacze kultury czują się współodpowiedzialni. Za jakość powietrza, którym oddychamy. Za warunki życia tych, którym na starcie los podcina skrzydła. Za dostępność miejsc i usług – by nasza wspólna przestrzeń była wspólna bez wyjątków. A co, jeśli biznes dźwiga praktyki CSR tylko dla ciężkich pieniędzy, bo pomaganie to przede wszystkim dobra inwestycja? Co, jeśli wizerunek filantropa to papierowa fasada, za którą swoje biurka mają specjaliści PR? Podczas listopadowego spotkania w Centrum Kongresowym ICE Kraków zdemaskujemy domy z papieru i przyjrzymy się praktykom społecznej odpowiedzialności, które z pełnym zaangażowaniem zmieniają ten świat. W towarzystwie największych branżowych ekspertów pokażemy, że CSR to cel sam sobie, długofalowa strategia wypracowywana przez marki pokładające wiarę w to, że razem możemy więcej.

Kto weźmie udział?

Zaprosiliśmy ekspertów z różnych światów – kultury, biznesu, organizacji pozarządowych i jednostek samorządowych – oni wiedzą, jak mądrze zadbać o wspólne pastwisko. Potencjalna rentowność ich praktyk CSR nie jest dla nich pierwszą przesłanką do tego, by podjąć działania tu i teraz. Nie są też biznesowym Robin Hoodem, zabierając bogatym i rozdając biednym, nie zdobywają względów i taniego poklasku, obdarowując innych w imperatywie misji rodem z historii o Janosiku.

Choć sięgają po zagraniczne wzorce, jak nikt inny pracują na rzecz tego, by „dobre po polskie” było czymś dużo więcej niż wyświechtanym sloganem. Przyjrzymy się, jak wdrażają strategie wsparcia i czym kierują się w wyborze grup docelowych swoich działań. Wpiszą swoje doświadczenia w krajobraz zmieniającego się rynku w Polsce, jak i sięgną po esencjonalne studia przypadków, które zmienią Wasze postrzeganie branży CSR. Opowiedzą nam, jak społeczna odpowiedzialność biznesu zmienia świat i jak oni zmieniają się, by sprostać wyzwaniom współczesnych podziałów, niedoborów i zmian klimatycznych.

udostępnij

więcej

Zamknij Nasz strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych, marketingowych i promocyjnych. Możesz wyłączyć tą opcję w ustawieniach prywatności swojej przeglądarki.